IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Cool sig, FFXI one
Guest_Zio_*
post Apr 14 2004, 04:10 PM
Post #1





Guests






Yeah I've seen a few people so far having these signature pictures such as Dive and Rinn. I've also seen a few people ask on where this came from. I never saw a thread for this so I thought I would make one and ask who made them?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Merodi
post May 20 2004, 09:46 PM
Post #2


Armor
*

Group: Associates
Posts: 32
Joined: 28-March 04
Member No.: 136



Thank you very berry much ^.^ Please bug me when I'm online and you have nothing else to do to get one close up of my face with my spiffy faerie tunic, and one action shot (Maybe with chaosbringer) possibly doing hurray. I really doubly appreciate it!

(Pssst...how do you like my second siggy? I found a pic of some kinda crystal warrior mithra that's a NM and I had to 'borrow' it for my siggy. I wanna look like that!! -well, some modifications to make the blue hue to her green since green is my uber spiffy favorite color-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
Zio   Cool sig   Apr 14 2004, 04:10 PM
The JadeDragon   Buddy Christ makes them and then sends them down t...   Apr 14 2004, 04:25 PM
Merodi   ...   Apr 14 2004, 04:28 PM
Ferra   Yeah, those high rez pictures make me drool in env...   Apr 15 2004, 01:01 AM
Layrinn   Yeah, Dive is teh sig master. :D I was surprised ...   Apr 15 2004, 01:07 AM
Azrael   Yeah, those are pretty good. I also make my own si...   Apr 15 2004, 11:29 AM
Merodi   ...   Apr 15 2004, 12:50 PM
Azrael   If you ever need any images sharpened or anything,...   Apr 15 2004, 12:55 PM
Alisha   yeah they are as crush might say "Jawsome...   Apr 15 2004, 02:23 PM
DJ_Donkey   Grrrr we need some PSO sigs. *goes to make one* -...   Apr 15 2004, 05:14 PM
Kazicht   I got into the spirit as well. Spring is the seaso...   Apr 15 2004, 08:24 PM
Merodi   ...   Apr 15 2004, 08:36 PM
DivA   QUOTE (DJ_Donkey @ Apr 15 2004, 05:14 PM) Grrrr we...   Apr 16 2004, 09:53 AM
Ferra   I'll call those wings! They're from NG...   Apr 16 2004, 08:19 PM
Kazicht   QUOTE (Ferra @ Apr 16 2004, 08:19 PM) I'll cal...   Apr 16 2004, 08:31 PM
Dorian   QUOTE (Merodi @ Apr 14 2004, 05:28 PM) I saw them ...   Apr 18 2004, 10:07 PM
Zio   Hey if you guys need some sigs made Seraphnight (*...   Apr 19 2004, 08:10 AM
The JadeDragon   I just wanna show off my wonderful new sig that th...   Apr 20 2004, 04:08 PM
Ferra   Ooh, mine too, mine too <3 -Ferra   Apr 20 2004, 04:15 PM
ArekuReiesu   Wow, nice! I wish I had a sig like that. Heh h...   Apr 20 2004, 04:29 PM
Astrid   QUOTE (The JadeDragon @ Apr 20 2004, 04:08 PM) I j...   Apr 20 2004, 07:15 PM
Sheik   QUOTE (DJ_Donkey @ Apr 15 2004, 03:14 PM) Grrrr we...   Apr 21 2004, 01:16 AM
Khaotika   <3 I want cool sig. < Dive. ; ; -Khao   Apr 21 2004, 08:24 AM
Nynaeve   QUOTE (Sheik @ Apr 21 2004, 01:16 AM) QUOTE (DJ_Do...   Apr 21 2004, 09:04 AM
Dive   QUOTE (Khaotika @ Apr 21 2004, 08:24 AM) ...   Apr 21 2004, 02:47 PM
Bantam13   QUOTE (Khaotika @ Apr 21 2004, 08:24 AM)<3...   Apr 22 2004, 04:30 PM
Dive   QUOTE (Bantam13 @ Apr 22 2004, 04:30 PM) No r...   Apr 22 2004, 04:34 PM
Azrael   *ummmm* Sractches the back of his head to resist a...   Apr 22 2004, 07:12 PM
Dive   ok Azrael, you have spot#3. Requests for sigs are...   Apr 23 2004, 12:02 AM
Khaotika   Mine has eyes with all the seeming of a demon...   Apr 28 2004, 07:20 AM
Azrael   Thanks for the sig Dive.   Apr 28 2004, 03:52 PM
Shotie   I just thought I'd drop in and say these sigs ...   May 9 2004, 03:53 PM
Knightsword   Ye are the master sig maker, great as always Dive   May 9 2004, 04:58 PM
Zio   QUOTE (Knightsword @ May 9 2004, 04:58 PM) Ye are ...   May 10 2004, 08:17 AM
Dive   QUOTE (Khaotika @ Apr 28 2004, 07:20 AM)Than...   May 11 2004, 12:07 AM
unitself   QUOTE (Zio @ May 10 2004, 08:17 AM) I still say yo...   May 11 2004, 07:13 AM
Zio   QUOTE (unitself @ May 11 2004, 07:13 AM) QUOTE (Zi...   May 11 2004, 07:45 AM
seraphnight   QUOTE (unitself @ May 11 2004, 07:13 AM) QUOTE (Zi...   May 12 2004, 08:34 AM
Knightsword   Hey Dive now that I have gone ninja its time for t...   May 16 2004, 05:15 PM
Dive   No problem Knight, as soon as I finish 2 sigs, you...   May 16 2004, 11:55 PM
The JadeDragon   "Dive, Dive the siggy man....making them sigg...   May 17 2004, 03:13 PM
Knightsword   QUOTE (Dive @ May 16 2004, 11:55 PM) No problem Kn...   May 17 2004, 05:57 PM
Afroforce   Wow, sweet. I mean... OMGWTF PLZ DIVE GIB SIG, I ...   May 17 2004, 09:26 PM
Dive   heh heh ok Dom, you have spot#4. no more requests...   May 17 2004, 11:57 PM
Bantam13   Late as Hell here, but just wanted to give Dive a ...   May 18 2004, 07:30 AM
Knightsword   Mine should be easy since I'm a cloned of Alis...   May 18 2004, 05:32 PM
tanshin   here is the result of my impatience. nevermind abo...   May 19 2004, 07:53 PM
Dive   Hey that turned out great Tanshin! That's...   May 19 2004, 08:03 PM
Azrael   Dive Look out, That sig was a dead ringer for your...   May 19 2004, 08:05 PM
Dive   I think that was his intention, Azrael. He asked ...   May 19 2004, 08:11 PM
tanshin   Thanks! sweet, I thought you were gonna be lik...   May 20 2004, 04:12 AM
Merodi   ...   May 20 2004, 04:58 PM
Dive   Well Merodi, you can have either a character creat...   May 20 2004, 05:57 PM
Merodi   Thank you very berry much ^.^ Please bug me when ...   May 20 2004, 09:46 PM
Astrid   Very nicely done, Tanshin. I love the waterfall i...   May 20 2004, 10:58 PM
DarkEpyon   Well, not quite on par with brother Dive, but it w...   May 28 2004, 08:57 PM
DivA   very nice, mr. DarkEpyon.. ^^ wonderful sigs, but ...   May 28 2004, 09:34 PM
DJ_Donkey   *shrugs* No offense Dive This is what me & ...   May 31 2004, 05:53 PM
DivA   *rofl* that sig owns, dj ~ very nice.. it's a...   May 31 2004, 06:32 PM
DarkEpyon   lol that's totally awesome. I didn't know ...   May 31 2004, 08:00 PM
Dive   hah hah hah Great stuff Donkey!   May 31 2004, 08:01 PM
Sgt. Retehi   LOL Dj went through with it. I don't know wh...   May 31 2004, 08:55 PM
Ellianna   Woe Made me a sig! isnt it neat   Feb 23 2005, 03:23 PM
DarkEpyon   Wow that's great stuff Elli. Didn't think ...   Feb 23 2005, 04:11 PM
AC9breaker   (waits for jesus)   Feb 23 2005, 04:16 PM
Wiryu   Damn, thats nice enough for me to consider beeging...   Feb 23 2005, 05:49 PM
tanshin   lol, breaker. that signature woens. I give up on ...   Feb 23 2005, 07:14 PM
Azrael   I actually want to make myself a new sig, but I la...   Feb 24 2005, 01:30 PM
Dive   Looking over this ancient topic is kind of funny i...   Feb 24 2005, 04:13 PM
Woe   QUOTE (Dive @ Feb 24 2005, 04:13 PM) Looking over ...   Feb 25 2005, 03:46 AM
Wiryu   I disagree, the style of the sigs your making are ...   Feb 25 2005, 07:16 AM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 17th October 2017 - 07:24 AM