IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Best thing on the internet right now, That isn't Tay Zonday
Crushinator
post Jul 26 2007, 11:21 PM
Post #1


Holding these random memories
************

Group: Magister
Posts: 3462
Joined: 14-December 02
From: Utah
Member No.: 8



A little something for everyone.



--------------------

Steam: MrCrushin PSN : MrCrushin XBL: Mr Crushin
I'm not a playa I just crush a lot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Vitamin D
post Sep 8 2007, 03:23 PM
Post #2


IS MAHVEL BAYBEE!
**********

Group: Paragon Caste
Posts: 815
Joined: 12-May 03
From: Colorado Springs, Son!
Member No.: 35



Mario+Sonic+DBZ= Awesome.

Ran into this the other day, thought it was pretty dope haha.

The "Intro"



Yoshi getting his ass kicked. =/



Sonic has a Hurricane Kick!?



Super Mario RPGs Axem Rangers, that makes this God/Win++



Haha... he did a Raging Demon.



And one last batch of people getting their asses kicked.



--------------------

"You Need The D? Then You Need Me!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
Crushinator   Best thing on the internet right now   Jul 26 2007, 11:21 PM
Vitamin D   Yeah, makes me wanna run through Mega Man 2 again....   Aug 19 2007, 12:45 PM
Wiryu   QUOTE(Vitamin D @ Aug 19 2007, 12:45 PM) ...   Aug 19 2007, 01:42 PM
Alisha   i approve of this awesome   Aug 21 2007, 01:23 AM
Crushinator   FIGHT TWO DEMONS!   Aug 23 2007, 07:02 PM
HC82   What in the sweet lord was that? You've scarred me...   Aug 23 2007, 08:38 PM
AC9breaker   QUOTE(HC82 @ Aug 23 2007, 10:38 PM) You k...   Aug 23 2007, 11:10 PM
Vitamin D   QUOTE(HC82 @ Aug 23 2007, 08:38 PM) You k...   Aug 24 2007, 12:26 AM
Crushinator   I know this is wrong but... there's more. I t...   Aug 24 2007, 12:08 AM
Wiryu   "I. Fight. Vam,pires." Fucking crazy. Who's recor...   Aug 24 2007, 06:22 AM
Crushinator   RE: Best thing on the internet right now   Aug 26 2007, 09:51 PM
Henge   wow. What. The. Fuck. /split topic. New top...   Aug 26 2007, 11:38 PM
Vitamin D   QUOTE(Henge @ Aug 26 2007, 11:38 PM) wow....   Aug 27 2007, 12:15 AM
Wiryu   what exactly did she just say? O.O Can we ya know...   Aug 27 2007, 02:49 AM
Crushinator   QUOTE(Wiryu @ Aug 27 2007, 02:49 AM) what...   Aug 27 2007, 03:16 AM
Wiryu   I've got it pinned. She's a robot, built for the s...   Aug 27 2007, 01:36 PM
Oddies da Nerfed   That, or we really need to institute some selectiv...   Aug 27 2007, 01:55 PM
Crushinator   I'll breed with her. Many times. A.C. Slater ...   Aug 28 2007, 01:25 AM
Henge   QUOTE(Crushinator @ Aug 28 2007, 02:25 AM...   Aug 28 2007, 12:25 PM
DarkEpyon   Whether you're Christian or not, this is pretty fu...   Aug 28 2007, 05:52 AM
Vitamin D   Mario+Sonic+DBZ= Awesome. Ran into this the other...   Sep 8 2007, 03:23 PM
Knightsword   Satan's Game   Sep 8 2007, 08:08 PM
Wiryu   RE: Best thing on the internet right now   Sep 8 2007, 08:17 PM
Knightsword   No video, but heres the sequel to "Satan's Game" ...   Sep 8 2007, 08:20 PM
Vitamin D   This was too awesome not to share haha.   Sep 9 2007, 04:37 PM
Wiryu   holy shit, that was nothing but win! hahaha   Sep 9 2007, 07:04 PM
Knightsword   If thats real then awesome. heres a new one   Sep 9 2007, 10:12 PM
Oddies da Nerfed   Epic this be! http://www.marryourdaughter.com/   Sep 12 2007, 11:57 AM
Crushinator   QUOTE(Oddies da Nerfed @ Sep 12 2007, 11...   Sep 12 2007, 11:16 PM
Retehi   LEATHER BELT   Sep 13 2007, 06:13 PM
Ether   http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=3593...   Sep 13 2007, 08:27 PM
Oddies da Nerfed   http://www.youtube.com/watch?v=nwFVc2NAt94   Oct 2 2007, 01:37 PM
Alisha   http://www.youtube.com/watch?v=6ypMWwnQ_Uc...featu...   Dec 8 2007, 02:06 AM
Crushinator   I like turtles!   Oct 20 2007, 09:25 PM
Ether   Unbelievably awkward   Oct 21 2007, 03:50 AM
Retehi   That reporter so wanted to beat the hell out of th...   Oct 20 2007, 09:58 PM
AC9breaker   wtf?LOL   Oct 21 2007, 04:09 AM
Crushinator   Hahaha, what a dweeb. His spelling powers have de...   Oct 21 2007, 12:21 PM
DarkEpyon   He needs a speaking upgrade. I can't defeat Airma...   Oct 21 2007, 06:05 PM
omega71   I actually would love to see this as a real movie....   Oct 24 2007, 05:11 AM
Crushinator   RE: Best thing on the internet right now   Nov 2 2007, 12:24 AM
AC9breaker   I would have believed that was an actual player if...   Nov 2 2007, 10:06 AM
DarkEpyon   This guy isn't on drugs? You sure could've fooled ...   Nov 2 2007, 10:09 AM
Crushinator   I'll rip out your heart! I don't even have a hear...   Nov 2 2007, 11:11 PM
DarkEpyon   Hahahahaha that was cheesy as hell. At least they ...   Nov 2 2007, 11:54 PM
Wiryu   athene is back with a new one! his bitch gets too ...   Nov 8 2007, 07:19 PM
Crushinator   Hahahaha, that was awesome. POONING AND POOING AN...   Nov 9 2007, 12:15 AM
Crushinator   Possibly NSFW   Nov 22 2007, 10:29 AM
HC82   Duck tails has been forever tainted... so wrong.   Nov 22 2007, 01:31 PM
Oddies da Nerfed   ███████...   Nov 25 2007, 05:44 PM
donkeybeatz   The beat is 10x better than the original.   Nov 30 2007, 11:15 PM
Crushinator   Fuck yeah, Tay Zonday is back with a fucking venge...   Dec 1 2007, 02:23 AM
Oddies da Nerfed   It starts going down hill after the halfway mark. ...   Dec 4 2007, 12:46 PM
Crushinator   Ok, after 2 fails, lets go for some win. P.S. A...   Dec 8 2007, 02:42 AM
Crushinator   RE: Best thing on the internet right now   Dec 11 2007, 01:24 AM
Retehi   Japan needs to chill.   Dec 11 2007, 01:34 AM
Retehi   RE: Best thing on the internet right now   Dec 13 2007, 12:24 AM
Crushinator   GOTY i say.   Dec 13 2007, 01:12 AM
Angel of Enders   AOL News Presents… Where Are They Now? - The fun...   Dec 13 2007, 03:38 PM
tanshin   QUOTE(Angel of Enders @ Dec 13 2007, 01:3...   Dec 14 2007, 12:51 AM
Alisha   since im big into kof xi right now since i got it ...   Dec 25 2007, 12:29 PM
Knightsword   The WoW Videos since the thread doesn't want to wo...   Dec 25 2007, 02:12 PM
Retehi   I got a good hearty LOL from this: *Edit* This ...   Dec 29 2007, 03:37 AM
Crushinator   RE: Best thing on the internet right now   Dec 29 2007, 09:48 PM
Retehi   I apologize in advance.   Jan 7 2008, 01:12 AM
AC9breaker   RE: Best thing on the internet right now   Jan 14 2008, 06:09 PM
Crushinator   Didn't I already post this? /huh EDIT: yeah, I di...   Jan 15 2008, 03:31 AM
AC9breaker   Yeah but I just thought it was so awesome it deser...   Jan 15 2008, 11:53 AM
Crushinator   /nesgasm   Jan 18 2008, 12:57 AM
Oddies da Nerfed   QUOTE(Crushinator @ Jan 18 2008, 01:57 AM...   Jan 18 2008, 08:39 AM
Ether   http://www.lasagnacat.com/   Jan 18 2008, 06:29 AM
Crushinator   I don't give a shit about the action in the video,...   Jan 22 2008, 03:14 AM
Wiryu   "OH! OH! OH! OH! OH! OH! OH! Curly mustache!"   Jan 22 2008, 03:42 AM
AC9breaker   RE: Best thing on the internet right now   Jan 23 2008, 12:04 AM
Crushinator   RE: Best thing on the internet right now   Jan 27 2008, 05:29 PM
donkeybeatz   RE: Best thing on the internet right now   Jan 30 2008, 06:35 PM
Ether   RE: Best thing on the internet right now   Jan 30 2008, 07:30 PM
Knightsword   RE: Best thing on the internet right now   Feb 2 2008, 03:47 PM
Crushinator   Oh, japan!   Feb 3 2008, 01:06 AM
donkeybeatz   RE: Best thing on the internet right now   Feb 12 2008, 09:32 PM
Crushinator   Holy shit, that was amazing! The best ones were t...   Feb 13 2008, 02:03 AM
Crushinator   RE: Best thing on the internet right now   Feb 13 2008, 09:34 PM
AC9breaker   Also; quick someone call FOX news!   Feb 14 2008, 08:59 AM
DarkEpyon   RE: Best thing on the internet right now   Feb 16 2008, 03:09 PM
HC82   http://www.youtube.com/watch?v=UlAkOhH9eek   Feb 17 2008, 12:30 AM
tanshin   QUOTE(DarkEpyon @ Feb 16 2008, 01:09 PM) ...   Feb 17 2008, 06:12 AM
AC9breaker   Psycho Kid Is Obsessed With Myspace - Watch more f...   Feb 22 2008, 03:01 PM
Crushinator   I can't watch the vid because I'm at work... but i...   Feb 22 2008, 03:17 PM
Retehi   LMAO, when they were poking him with the stick.   Feb 23 2008, 02:16 PM
donkeybeatz   RE: Best thing on the internet right now   Mar 4 2008, 12:14 PM
AC9breaker   ^ lol I thought that was serious intill I he punch...   Mar 5 2008, 02:08 AM
Scan_Man   She totally popped out of her bra. Nice find fucki...   Mar 5 2008, 04:28 AM
Riel   Classic ;) ;)   Mar 9 2008, 07:26 AM
DarkEpyon   HAHAHAHAHA! One of the best scenes from one of my...   Mar 9 2008, 01:02 PM
tanshin   Which reminds me...   Mar 9 2008, 08:16 PM
AC9breaker   Damn, I knew Shaft was a badass but thats some har...   Mar 9 2008, 08:31 PM
Crushinator   That was a pretty sweet scene, I need to check out...   Mar 9 2008, 11:33 PM
Crushinator   RE: Best thing on the internet right now   Mar 10 2008, 11:59 AM
HC82   http://www.youtube.com/watch?v=nmdYlI09ayM...   Mar 11 2008, 08:48 PM
AC9breaker   RE: Best thing on the internet right now   Mar 17 2008, 01:06 AM
5 Pages V  < 1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 19th November 2017 - 11:45 PM